تولده عشقمونه هاااااا .....
ماهمیشه برای تولدعزیزامون از چند وقت قبل تدارک میبینیم که کادو چی بخریم...

اما امشب شب تولد عشقمون !

حواس ها رو جمع کنیم ببینیم آقا چی دوس داره کادو بگیره.

حتی اگه بتونیم (یک گناه) رو کنار بزاریم

واقعا غوغا کردیم . . .

حواس ها جمع شه فقط روز تولد آقا به فکر عیدی گرفتن نباشیم

باید با کادو وارد شد!

همه ی کسایی که این پست رو میخونن

قبل از تولد آقا به کادو فکر کنن

که خدای نکرده امشبو فردا دست خالی نباشیم ...
 


نظرات شما عزیزان:

S.H
ساعت23:48---22 خرداد 1393
ای کاش که یک دانه تسبیح تو بودم
تا دست کشی بر سر سودا زده من

یابن الحسن:امان زلحظه غفلت ک شاهدم هستی.................
امیدوارم درترک گناهامون موفق باشیم..
عیدهمگی مبارک،ب امیداینکه بزودیه زود عیدی ک واقعا عیدهست رو بهم تبریک بگیم
پاسخ:انشاا...


j,j
ساعت22:51---22 خرداد 1393
دیدم تو این وبلاگ بچه خوبا جمعن گفتم این شعرو ک واسه خوبافرستادم واسه شما هم بفرسم ک ماروهم یادکنید.
انتظارم،انتظارش سیر کرد*انکه میخواهد بیاید دیرکرد...تا ب کی در انتظارش دیده بردر دوختن*امدن،رفتن،ندیدن،سوختن...ای ک دستت میرسد برزلف یار*درحضورش نام ماراهم بیار...
اللهم عجل لولیک الفرج...
التماس دعای بسیار.یا حق...

پاسخ:عاااااالی بود داداش ب امید ظهور ....انشاا...


محسن
ساعت21:48---22 خرداد 1393
ولی به نظر من اگه بیام با خودمون بگیم که فلان کار بد رو به خواطر هده به آقا کنار میذاریم در واقع این ما نیستیم که داریم به آقا هدیه میدیم بلکه اون عزیز جان خداست که داره به ما هدیه توفیق میده تا بتونیم به کمکش و استمداد از خودش کار بدی رو کنار بذاریم
پاسخ:اره داداش حتی هدیه ای هم ک میخوایم ب امام عزیزمون بدیم بازم از لطف خودشه ...


مژگان
ساعت20:26---22 خرداد 1393
سلام

نمونه ای از هدیه ها که میتونیم بدیم:

1- در قنوت نمازم دعای اللهم کن لولیک ... را بخوانم

2- همیشه سر سفره، پس از خوردن غذا خدا را شکر کنم و برای ظهور امام زمانم دعا کنم.

3- صبحها که از خواب برمی خیزم، ابتدا به

امام زمانم، حضرت مهدی (علیه السلام) سلام کنم و بگویم:

((السلام علیک یا صاحب الزمان))

4- روز خود را با صدقه برای سلامتی امام زمانم آغاز کنم.

5- هر روز برای سلامتی امام زمانم چند آیه قران بخوانم.

6- هر وقت دچار مشکلی می شوم، به امام زمانم متوسل شوم و از او برای حل آن مشکل کمک بخواهم.

7- هر روز هنگام بیرون رفتن از خانه، برای سلامتی امام زمانم، \"آیه الکرسی\"

بخوانم.

و ...

کاش امسال خودشون باشن تا هدیه ی فیزیکی هم براشون بگیریم.




پاسخ:عالی بود مرسی...


.....
ساعت19:29---22 خرداد 1393
بچه که بودم یه روز توی چنین روزی به مامانم گفتم کاش میشد ادم ها به امام زمانشون تو روز تولدش هدیه بدن مامانم گفت تو این روزها بهترین هدیه ذکر صلواته.بیایید همه باهم در این هدیه سهیم باشیم با ذکر صلوات
پاسخ:عالی انشاا... با ترک گناهامون خوشحال ترم کنیم آقارو ...


maedeh
ساعت18:50---22 خرداد 1393
عالی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط امیــر حاجی پور